Explore Calum Thomas Hood, Calum Hood, and more!

Alex from Target.....or 5sos from Target? COMMENT BELOW

Alex from Target.or from Target?--- I prefer Ashley, Hebert, Daniel, and Oscar.

8caeb67c3a453f0c50faad46ee019bd4.jpg 480×4,320 pixels

I was laughing the whole time not to mention whn I remembered ashton in target oh gosh im giggling like a cow on drugs<<<< This FAM thou

Haha omg YESS>>> if I ever meet them I think I would say let it go just to have them break into song so I could sing with them, obviously, and say that I sang with 5 seconds of summer.

Haha om YESS>>> if I ever meet them I think I would say let it go just to have them break into song so I could sing with them, obviously, and say that I sang with 5 seconds of summer.

Calum would win because someone would call him Asian and he'd go into a big rage and kill everyone hahahaha

Calum would win because someone would call him Asian and he'd go into a big rage and kill everyone hahahaha >>> im so calum but honestly they are so cute and precious for the hunger games

Jajajaja | My boys | Pinterest

# Imagine Luke and you have been hanging out for a while, and everyone knows he likes you, buts to shy to ask you out. So you help him out.

I'm Luke, Luke is me… we are definitely mend to be. Haha. That was just a little poem of mine, I hope you liked it ❤️

I'm Luke, Luke is me… we are definitely mend to be. That was just a little poem of mine, I hope you liked it ❤️

love how ashton is actually the only extrovert in the band, and the lead singer is the most shy and awkward of them all xD

love how ashton is actually the only extrovert in the band, and the lead singer is the most shy and awkward of them all xD And is it bad that I read it in their voices😂

This interview/face to face was hilarious!! He was so serious about not twerking and Luke's face was like "you're so full of shit" LMFAO

This interview/face to face was hilarious! He was so serious about not twerking and Luke's face was like "you're so full of shit" LMFAO<<true tho this is hilarious

Pinterest
Search