Other woman quotes

Collection by Ruth Simpson

15 
Pins
 • 
15 
Followers
I just think this is so funny lol Just In Case, Just For You, I Love To Laugh, Haha Funny, Funny Stuff, Funny Shit, Funny Things, Random Stuff, Freaking Hilarious

You're the jelly to my burger, the knife to my soup, the glitter to my sushi, and the ketchup to my ice cream. My point is, you're worthless.

Free and Funny Breakup Ecard: You're the jelly to my burger, the knife to my soup, the glitter to my sushi, and the ketchup to my ice cream. My point is, you're worthless. Create and send your own custom Breakup ecard.

Calculate Child Support instantly, Valid for 35 US states. Calculations are based on Child Support Guidelines Worksheet documents Someecards, Just In Case, Just For You, Me Quotes, Funny Quotes, Kindergarten First Day, Kindergarten Quotes, Teaching Quotes, My Demons

Today's News, Entertainment, Video, Ecards and more at Someecards. | someecards.com

Free and Funny Breakup Ecard: If you are the OTHER woman just remember that the way you got him is the way you are going to LOSE him. Create and send your own custom Breakup ecard.

 This will always unfold for people who deserve it! Some people aren’t all that they post to be! Karma is a bitch! Karma Quotes, Me Quotes, Funny Quotes, Drake Quotes, Quotable Quotes, Quotes About Karma, Asshole Quotes, Wisdom Quotes, Great Quotes

It's the only possible explanation, because their cheating is about to back-FIRE.

Love quotes that will keep your inspired. We've collected the best love quotes to guide and inspire anyone. Now Quotes, Life Quotes Love, Quotes To Live By, Chance Quotes, Being Too Nice Quotes, Being Cheated On Quotes, Why Me Quotes, Over It Quotes, Girl Quotes

Yep, don't ever be the other woman or man because then someone else will be the next right after you

The sad truth. Hate is such a strong, powerful and time consuming emotion. I have no time for hate in my life! The Words, Telling Lies, Feeling Sorry For Yourself, Just Dream, True Quotes, Mama Quotes, True Sayings, People Quotes, Girl Quotes

So true. She followed up the meanness with constant lies and deception followed by silence which is also a lie .

You can pretend you are perfect all you want. Just remember some of us know the truth behind of your bullshit lies. True Quotes, Funny Quotes, Qoutes, Bitch Quotes, Funny Cheating Quotes, Pathetic People Quotes, Victim Quotes, Narcissist Quotes, Sarcastic Quotes

Woman be saying they "spoil" their kids and don't ever buy them shit. Stop lying trying to act like mom of the year. THATS the kinda shit that annoys me! When they try to act like you the best mom yet use none of the child support money on them!

The other woman always blames the marriage to justify her actions. AIN'T THIS THE TRUTH. But truth doesn't matter to her . Know Who You Are, Just For You, Other Woman Quotes, Home Wrecker, Know The Truth, Cheaters, Ex Husbands, Divorce, Me Quotes

The husband and other woman always blames the marriage to justify his and her actions

Congratulations on proving you are even more delusional than you are stupid! Bahaha, keep posting your delusional bs. That Way, Just For You, Lab, Stupid Girl, Nursing Students, Nursing Schools, School Humor, Nurse Life, Nurse Humor

Congratulations on proving you are even more delusional than you are stupid!

Free and Funny Congratulations Ecard: Congratulations on proving you are even more delusional than you are stupid! Create and send your own custom Congratulations ecard.

 :) I kno few people who karma got best of. And a few that karma is still getting the best of. Its always best to just let things fall into place on there own. The Words, Intj, Someecards, Me Quotes, Funny Quotes, Hypocrite Quotes Funny, Just In Case, Just For You, All Meme

Hahahaha awww thats what you get for being so evil to everybody your whole life.... And im sittin pretty! Would call u out but i dont wanna get reported. #Notscared

Mistakes Former Cheaters Make in Marital Recovery After an Affair – Affair Resources and Advice Forgiving Yourself, Trust Yourself, Other Woman Quotes, Affair Recovery, Betrayal Quotes, You Cheated, Cheaters, How To Become, How To Make

When the Other Woman Won’t Let Go: An Affair with a “Bunny Boiler”

Yes, this is personal. Unlike most people I’ve read about in blog-land, I was the guy who got sucked into a relationship with a true sociopath, but I didn’t know it until much later. I …