Radiology: Where is totally appropriate to say, "ok, we are done here. You can pull your pants up now."

Free, Workplace Ecard: Radiology: Where is totally appropriate to say, "ok, we are done here. You can pull your pants up now.

Lol! Anatomy Greeting Cards on Etsy, $2.00. Someone should send me THESE greeting cards.

The perfect get well soon card to let anatomy fans, nurses and medical humor lovers know that it's going to be okay!

Turn that life around. Haha I hated trying to get into tight spots with a portable machine!

Lal Chandani Path Labs offers high-end Radiology and Imaging services at various diagnostic centers. Lal Chandani Path Labs to offer a wide range of Digital X-ray services, Ultrasound, Color Doppler, echo, TMT and ECG

Xray humor radiography @Keely Hamilton Hamilton Hamilton Gault Gault Barakat

Xray humor radiography Hamilton Gault Gault Barakat Except no one uses the inverse square law after school. Just sayin'

X-ray Tech Humor #xray #humor #rad

13 Conditions That Mimic Fibromyalgia

You want me to do that right now?....nope, im gonna need you to do that when we get back to your room.

I Got Time For You

Email Marketing - ain't nobody got time for that. ain't nobody got time for that. Aint Nobody Got Time For That meme - Cast your vote, share, discuss and browse similar memes

Pinterest
Search