Literary and Visual Hilarities

Collection by Colleen Smith
23 
Pins
 • 
174 
Followers
Board owner
If you have never seen a butt tree.....now you have... Weird Trees, Poison Ivy Pictures, Poison Oak, Unique Trees, Mother Nature, Whey Isolate, Isolate Protein, Au Natural, Natural Wood

Tree butt, well just had to post this one! lol the butt and the thighs too funny! with dimples<<I'm not sure if this is funny or down right WTF

Look what I found at UncommonGoods: nice underwear mat... for $24 #uncommongoods Front Door Mats, Front Porch, Funny Doormats, Welcome Mats, Underwear, Your Smile, Haha Funny, Funny Stuff, Funny Things
UncommonGoods

Nice Underwear Mat | Hilarious Doormat, Welcome Mat Humor, Undies Doormat, Nice Underwear Doormat, Hand Woven, Natural Coconut Fiber

Check out Nice Underwear Carpet funny picture and laugh at thousands other hilarious pics and witty images.

You know you're an English major when.... Quotable Quotes, Funny Quotes, Hilarious Sayings, Witty Sayings, Funny Phrases, Clever Sayings, Random Sayings, True Sayings, That's Hilarious

Designer Clothes, Shoes & Bags for Women | SSENSE

Super Funny and Cute Illustrations by Randy Otter | Abduzeedo | Graphic Design Inspiration and Photoshop Tutorials 2d Art, Just For Laughs, Daily Inspiration, Advertising Design, Wallpaper S, Graffiti, Poster Prints, Amazing Art, Graphic Design

Super Funny and Cute Illustrations by Randy Otter

Twitter / LifeCheating: Homemade drinking game: ... Pizza Boxes, Battle Shots, Just For Fun, Party Time, Entertaining, Adult Games, Adult Fun, Adult Party Games, Good Things

Life Cheating on

alcohol, creative, drinking, party I want to try this with the kids but replace alcohol with candy or dimes. (party drinks alcohol with candy)

A disguised Nascar driver test drives a camaro at a car dealer ship. It's soooo hilarious!!! Funny Test, The Funny, Jeff Gordon Nascar, Driving Test, Driving Humor, Just For Laughs, Laugh Out Loud, Car Salesman, Laughing So Hard

Pepsi MAX & Jeff Gordon Present: "Test Drive" - Jeff Gordon and Pepsi MAX go to a car dealership where a disguised Jeff Gordon takes an unsuspecting car salesman on the test drive of his life.

&lt;3 Reese Withoutherspoon! Lol, Haha Funny, Funny Cute, Funny Jokes, Hilarious, Funny Stuff, Humour, El Humor, Images Marrantes

Funny pictures about Puns. Puns everywhere. Oh, and cool pics about Puns. Puns everywhere. Also, Puns. Puns everywhere.

Fire-breathing dogs will be featured in the next Tri-Wizard Tournament. | 25 Perfectly Timed Dog Pictures - Bored Panda #funny #harryPotter Timing Ist Alles, Dog Breath, Funny Cute, The Funny, Funny Perfectly Timed Photos, Perfect Timed Pictures, Time Cube, Dragon Half, Dragon Breath

15 Amazing Photos Taken At The Right Moment: Part II

another reason to smile more....

and i have too many infection to deal with

What Happened Last Night? Bandages Take My Money, Last Night, Just For Fun, Shit Happens, Things To Buy, Stuff To Buy, Band Aid, Lauren Mcdonald, Cool Bands

‘What Happened Last Night? - ‘What Happened Last Night?’ Bandages “ Overview: * We all know last night was a doozy and you have the scrapes to prove it! * These latex bandages are for when the night goes bananas. * Each bandage.

Pinterest